Opsies in verhandeling 6 maande ou motor


My motor is by 'n plaaslike Lexus-handelaar aangekoop en nie 'n BMW as dit enige verskil maak nie? BMW wys nog steeds dat dit die kroeg vir ware bestuursverrigting stel! Id waardeer baie hulp. Jou transaksie is 'n bietjie anders, jy het 'n nuwe motor gefinansier, jy sal baie meer geld verloor as wat die OP wil. Daarom het dit my laat wonder of ek dit kan laat gebeur? U mag met 4 deure afwentel, maar u sal baie betaal vir die gerief. Alhoewel ek net ongeveer 1000 opbrengs van my lening is, verwys ek nog steeds na die handel in waarde tot die verkoopte hoeveelheid van die motor. Dit is jou enigste redelike opsie as dit moontlik is. Dit is nou net sowat 5 maande oud en ek betaal net sowat 3k in betalings. Beste ding wat jy kan doen, is om 'n rukkie te betaal en handel dan! Die handel in waarde vir my motor is net 30k, so ek sal 6k op die motor verloor. Geen misdryf nie, maar miskien is 'n BMW nie die beste voertuig wat jy kan besit nie.


Selfs meer obseen is 'n 6 jaar lening op 'n 4-jarige motor. Maklikste manier is om dit te verhandel oor wat jy wil. Kies jou gif en wees volgende keer versigtig. Kan dit gedoen word, ja. Die ander opsie is dat ek dit binnekort binnekort voor die volgende depresiasie-treffers verhandel. Dit is my eerste keer om 'n motor te finansier sodat ek asseblief met my kan baar. Het my motor ses maande gelede gekoop, maar wil handel dryf? Subaru, Honda, Kia, Toyota, ens. Hoe langer jy hou, hoe laer is die maandelikse gemiddelde. Baie van wat ek hieruit verwag het en die rede vir die aanvang van hierdie draad was omdat ek gisteraand by 'n brief van my plaaslike BMW tuis gekom het met 'n uitnodiging om die nuwe 3-reeks te toets en op die brief het hulle gesê hulle sal betaal top dollar vir my BMW handel maak nie saak hoeveel ek skuldig was nie. Gaan dit jou baie geld kos.


Dit is die drie fundamentele komponente van die nuwe generasie renmotorbestuurder! Enige kans dat jy net by die 2 deure kan bly? Daar is geen manier om jouself uit hierdie situasie te grawe nie, deur nog 'n voertuig te koop. Die E9X is die 4de evolusie van die BMW 3-reeks, insluitende 'n hoogs-gestemde tweeling turbo 335i-variant wat 300hp en 300 voet uitstoot. April op 'n 5-jarige motor, tensy jy dit vir 3 jaar of minder finansier. As jy dit doen, en jy het ordentlike krediet, kyk na Pentagon FCU www. Soos Kathy gesê het, hoe langer hou jy vas aan iets waarvan jy nie hou nie, sal jy meer verloor omdat jy minder terug kry uit die herverkoopwaarde. Verloor die situasie daaroor, maar ten minste is die herverkoopwaarde daar bo. Moenie bedoel om jou draad OP oop te maak nie, maar miskien kan ons albei hiervan leer. As jy na Kbb kyk, is die AVG-handel in 30k.


As dit my was, sou ek die motor minstens een of twee jaar betaal. Jy praat oor 'n 11k-treffer in 6 maande. Jy wil leer hoe om te stoor? Enigeen kan by PenFed aansluit. Die waardevermindering sal minder wees die tweede jaar en verder. Baie van wat ek hieruit verwag het en die rede vir die aanvang van hierdie draad was omdat ek gisteraand by 'n brief van my plaaslike BMW tuis gekom het met 'n uitnodiging om die nuwe 3-reeks te toets, en daarop het ek gesê hulle sal betaal top dollar vir my BMW-handel, maak nie saak hoeveel ek skuld het nie. As u dit vroeër handel, sal u getref word deur die feit dat u meer skuld as wat u betaal het. Jy het meer betaal vir 'n, nou 5-jarige Bimmer, as wat jy op enige van die bogenoemde op 'n nuwe voertuig kon spandeer. Die motor is op 36 verkoop.


Hoe lank is 'n rukkie? Dit het net 4K myl op dit, so dit is feitlik nog steeds nuut. Ja, niks is verkeerd met toetsrit. Koop jy 'n voertuig op grond van die meriete van daardie voertuig of as gevolg van die badge op die kap? KBB blyk te wees 'n bietjie hoog op hul gebruikte motor waardes. Sportmotors, sedans, coupes, SUV's, vragmotors, motorfietse, kaartjies, handelaars, herstelwerk, petrol, bestuurders. Jy het 'n wye verskeidenheid opsies gehad, verken hulle almal. Dankie vir enige advies. Hoeveel kan jy bekostig?


Watter voertuie stel jy belang in? Of iets soos 'n Toyota Camry. Hou in gedagte dat alle handelaars besighede vir wins is. Fusion en alles het goed gegaan. Groot motor, redelik betroubaar, maar probeer om 'n CPO een te vind. Sentra ongeveer 6 maande gelede. Nog 'n opsie sou wees om voort te gaan om die lening af te betaal, en om kontant opsy te sit. So hy en ek het na 'n motorhandelaar gegaan, hy was geïnteresseerd in 'n 2010 Ford Fusion. Hy het aan die handelaar gesê oor sy klein probleem. Die maatskappy waarvoor ek werk, het 'n werkvoertuig wat 'n Volvo-stasiewa is, en ek geniet dit ook.


Dit sal langer duur, ja, maar ek is net nie heeltemal tevrede daarmee nie. Iemand kan dit beter verduidelik as wat ek kon. Sodra ek genoeg het vir 'n beter gebruikte motor, moet ek dit inkoop en kontant betaal vir 'n gebruikte motor? Kan iemand my verduidelik wat gebeur wanneer jy in 'n motor handel, waarvoor jy nog geld skuld? Net iets om te oorweeg. Intussen moet ek ander motors bestuur om 'n gevoel te kry vir wat ek wil? Daarom is die besluit om miskien nog meer rond te kyk. Om sekuriteitsredes is dit geblokkeer en aangemeld. VIN-ets is 'n prosedure wat u toelaat om 'n gom plastiekstensil te maak wat die voertuig se identifikasienommer, of VIN, van u motor bevat.


Beplan pryse wissel volgens kilometers, die dekkingstydperk en die aftrekbare vlak. Mike Quincy, outo-inhoud spesialis by die Consumer Reports Auto Test Center in East Haddam, Conn. Probeer om 'n motorlening te kry? VIN-ets kan 'n afskrikmiddel vir diewe wees omdat dit nie net onmoontlik maak dat hulle voordeel trek uit die verkoop van vensters en voorruit nie, maar dit maak dit ook moeiliker om 'n motor te kry wanneer dit gesteel is. As jy regtig ekstra materiaal beskerming benodig, moet jy net 'n bottel Scotchgard koop. Volgens Allstate Insurance Co. Die meeste motorverf vandag is egter duursame afwerkings wat baie meer voordeel trek uit gereelde was en was, sê Nielsen. Met die winsmarges op nuwe motorverkope strenger as ooit, het hierdie bedrewe pitchmen genoeg aansporing om ons te verkoop, ongeag die motorhandelaar se opsies wat hulle kan. Quincy voeg by dat karmakers ook oor die algemeen adviseer om die verf op 'n nuwe motor vir 'n tydperk van weke of maande te wax of verseël. Kry die Bankrate-outomatiese program om pryse te vergelyk en leningberekenings te doen.


John Nielsen, nasionale direkteur van motor herstel en koop by AAA, in Heathrow, Fla. Quincy sê van hierdie handelaar opsie. Georgia sonder 'n motor, en dit was my 2hours om elke dag te werk. Dit is as jy dit wil behou. Om nie te praat nie, sê jy wag tot die somer, wat beteken 6 motorbetalings. Die enigste ding wat saak maak, is groot omdat hulle die motor by groothandel koop en dit by kleinhandel verkoop. Chicago, ek wil graag 'n klein SUV kry om deur die sneeu te navigeer. Hoe langer jy 'n motorlening uitvoer, hoe meer waarskynlik gaan jy onderstebo gaan. Moet ek my fokus hou en dit net betaal? So ek sou beslis winkel rond en sien wie sal jou die meeste handel gee.


U kan die NADA-waarde nagaan by www. Ons het ALGEMEEN NADA gebruik en u sal baie min mense gebruik. Kelleyblou boek. Maar jy het my oë baie geopen. Krediet is nie 'n reg nie, maar 'n besigheidstransaksie, een wat rekening hou met risiko, en koste dienooreenkomstig gebaseer op daardie risiko. Sal dit my toelaat om selfs uit te kom? Dit kan 'n bietjie tyd neem, maar jy het die motor so lank gewaarsku, jy kan dit vir een of twee maande duld terwyl jy dit verkoop. As ek dit doen, sou my beste opsie wees om 'n goedkoper motor te kry?


Jou antwoorde word waardeer! Almal wat daarna kyk, sal 'n ooreenkoms wil hê en sal probeer om jou te praat. Die probleem is dat u 'n lening van 72 maande gehad het. Dit is nie goed vanselfsprekend nie, maar is nie vreeslik in vergelyking met die vorige scenario nie. Op hierdie noot is dit nie seker wat drummerboy gebruik vir pryse nie en nie seker waar jy joune gehad het nie, maar verskillende handelaars gebruik verskillende gidse. En as jy na handel in jou kyk, is dit meer as dit. Indien ek my motor verkoop, betaal die neg. Indien nie faktuur nie, baie naby aan faktuur. U punt is goed geneem.


Net 'n bietjie agtergrond: Ek weet nou dat 'n lening van 72 maande belaglik is. Jou krediet telling is 'n aspek van jou krediet profiel. Dit is alles faktore in vraag en aanbod. So laat dit jou die verskil leen as jy dit nie spaar nie. Maar jy leef en jy leer! Die kans is teen die tyd dat die volgende motor nie rybaar is nie of jy wil dit verhandel, wat jy nog skuldig is. Nou neem jy die voertuig op die craigslist, motorrotor, plaaslike koerante, flyers by die werk, ens. Wat die motor te koop aanbied. As jy bereid is om vir my jou handel in inligting soos myl te stuur, is dit 'n 4 deure? Kyk waar gaan dit nou af? MOENIE HANDEL IN EN ROL DIE NEGATIEWE EKWITEIT NIE! Dit is 'n fout.


Iemand het dit vir my voorgestel. Hou asseblief in gedagte Kelly blou boek beteken niks. U kan hulle waarskynlik praat om die prys op die nuwe motor te faktureer. Nou het jy 'n skoon leisteen en is niks skuld nie en kan jou nuwe voertuig kry. As die handelaar 'n hoë aanvraag na die motor het of weet, kan hulle vinnig beweeg, dan kan jy meer daarvoor kry. Heeltemal nie die moeite werd nie. Van iemand wat in die verlede motors verkoop het, kan ek jou help. Dit hang ook af van wat jou fokus kwaad is. Verkoop dit soos u gesê het en betaal die negatiewe ekwiteit. Dit het nie gehelp nie, ek het vir 'n krom handelaar gewerk, maar dis nog 'n onderwerp van bespreking.


Uiteraard kan u nie 'n nuwe een kry wat nie altyd die beste skuif is nie. Soos ek persoonlik gesê het, dink ek opsie 2 is die beste, want jy sal meer vir jou motor kry en sal voor die transaksie op hierdie een en jou volgende een kom in plaas daarvan om op hierdie een te skroef en begin in die gat op die volgende een. Wel ja as jy daardie roete wil gaan, kan jy daardie opsie oopmaak. Goeie geluk met jou situasie en hou my op die hoogte. As dit sneeu, kan jy terugval op openbare vervoer? As jy die motor glad nie wil hê nie, dan het jy drie keuses. Want wanneer jy die ekwiteit rol, volg dit net jou en verdien rente op elke lening. My aanbeveling sal wees indien moontlik, hou die motor en ry dit wanneer jy kan.


Wat as ek in my motor verhandel het, maar 5K gehad het om op 'n ander motor te sit? Dit tel nie rente nie. Jy kan dit nie verkoop totdat dit betaal is nie. As jy 'n gebruikte motor wil hê wat reeds die waardevermindering het, sal jy meer opsies hê om handelaars in te ruil. So, die meeste mense handel in hul motors met tussen 10 en 14 paaiemente voordat hulle die breekpunt bereik. Verbruikers wat getref is deur die vlot verhogings wat van alle rigtings af kom, het moontlik begin dink aan die verkoop van hul bestaande motor om iets meer bekostigbaar te maak. Tans is die oorgrote meerderheid voertuigfinansieringsaansoeke oor 72 maande of ses jaar gedoen. In 'n ideale wêreld kan motorkopers wag totdat hul leningsaldo gelyk is of hoër is as die bedrag wat nog verskuldig is. Langer kontrakterme en ballonbetalings sal die breekpunt uitstoot, en sodoende vertraag jou nuwe motor koop.


Die beste manier om hierdie verbrekingsperiode voor te hou, is deur 'n groter deposito of korter leningstydperk te gebruik. Wanneer kliënte 72 maande 'n voertuigfinansieringsooreenkoms onderteken, kom hul breekpunt slegs tussen 48 en 52 maande in die kontrak. Terwyl die ideale punt om 'n motor te verkoop, is by die finale punt in die finansiële kontrak, kan verbruikers steeds voordeel trek uit bemarkingsinsentiewe wat deur vervaardigers aangebied word. Om die motor later te verkoop, plaas die kliënt in 'n gunstige posisie omdat die handelaar hulle meer sal betaal as wat aan die bank verskuldig is, sodat die kliënt 'n positiewe kontantbalans het. Albei opsies moet ondersoek word om te sien watter opsie die beste by die motor koper pas. Hierdie aansporings is egter slegs beskikbaar by die aankoop van 'n nuwe motor. Verbruikers het die keuse om óf aan hul motors te hang totdat hulle 'n breekpunt bereik of hul voertuig privaat verkoop. Verkoop privaat neem 'n bietjie geduld, maar die belonings kan baie waardevol wees. Alhoewel, moet koperkopers in gedagte hou dat die keuse van hierdie roete ook met sy eie stel voor - en nadele kom.


Om in 'n motor te verkoop of te verkoop, kan lyk soos 'n riskante ding om te doen, maar daar is 'n optimale tyd om 'n motor te verkoop voordat die motor jou meer geld kos as wat dit die moeite werd is. Dié wat die afgelope 18 maande 'n motor gekoop het, kan vind dat waardevermindering dit moeilik gemaak het om in te handel en 'n meer bekostigbare motor te koop. Die keuse om in 'n motor by 'n handelaar te handel of die motor privaat te verkoop, het dit voordele en risiko's. Handel in 'n motor voor hierdie breekpunt kan daartoe lei dat die kliënt op hul finansieringskontrak moet betaal, aangesien die voertuig vinniger gedepresieer het as wat hulle op die lening betaal het. Diegene wat die gewoonte gehad het om in hul ou sleutels te draai en 'n nuwe huurkontrak te kry, kyk dikwels nie na ekwiteit nie. Ons het 'n span kundiges wat u help om nuttige wenke en advies, motor resensies en gereedskap te bied. Soos u die einde van 'n huurkontrak nader, ongeveer 90 dae van die einde, is dit die tyd om u huurkontrak uit te kry en dit oor te kyk. Daar is 'n ander manier! Handel die voertuig in: Jy kan dit oral in enige handel en model verhandel, jy is nie gekoppel aan die handelaar waaraan jy gehuur het nie. Maak nie saak watter soort voertuig jy het nie, of waar jy geleë is, moet jy weet waar jy staan ​​voordat jy jou huurkontrak beëindig. Koop die voertuig: U het die eerste reg van weiering om u gehuurde voertuig vir die reswaarde te koop.


Elke geval is anders. Die reswaarde is die bedrag waarop u die voertuig kan koop vir die einde van 'n huurkontrak, en die nommer is in klip. Ons het noukeurige geselekteerde handelaars in sekere stede wat ons visie deel om die beste moontlike motor koopondervinding moontlik te maak. Daar is geen rede om te veel betaal vir jou eie motor nie. Verlede naweek op die Car Pro Show het ons 'n groot aantal bellers gehad wat op die einde van hul motorhuurooreenkoms gekom het en was nie seker wat om te doen nie. Die teenoorgestelde getalle geld. Dit kan 'n nuwe motorhandelaar wees, elkeen van hulle koop motors, maar die truuk praat met die gebruikte motorbestuurder. As u enige tyd in die volgende jaar volwasse is, druk dit uit en hou dit vir nie moeilike verwysing. Gebruik ons ​​Handelaar Locator volgens merk en afstand, of klik op die stad naaste aan u. Sluit aan by die gesprek as jy die webwerf verken. As jy in die mark is vir 'n spesifieke nuwe of gebruikte motor, kyk gerus na ons vinnige soektog om voorraad beskikbaar te kry by 'n Car Pro Certified-handelaar naby jou!


Nou ken jy Car Pro! Ons kan weer 'n motor koop wat aangenaam is. In die meeste markte is daar groot gebruikte motorhandelaars wat adverteer dat hulle motors wil koop en nie 'n moeilike proses het om jou 'n aanbod te maak nie. OK, maar jy wil steeds deur die regte waarde vind. Reguit praat en eerlike antwoorde. Daar sal 'n ton huurkontrakte wees wat spoedig met ekwiteit eindig. CarMax is die grootste in die land, maar daar is baie ander wat top dollar betaal. Deur te verhandel, vermy u die vervreemdingskoste, kilometersverhogings en slytasie. Alhoewel u geen voorneme het om u gehuurde voertuig te koop nie, moet u hierdie nommer nog weet om te bepaal of u gelykheid het. Gebruik ons ​​Navorsing en Resensies-afdelings om u te help besluit.


Jerry Reynolds en sy betroubare sidekick, Kevin McCarthy, neem die radio luggolwe in meer as 20 stede regoor die VSA. Sy gaan net die Cadillac in waar sy dit gehuur het, draai en dan 'n Infiniti huur. Ongelukkig is dit nie moeilik om 'n ware waarde te vind nie, en dit is onmoontlik om aanlyn te doen. Faktor in die vervreemdingskoste, slytasie en enige kilometers. Die waardes aanlyn is dikwels te hoog, maar ek sien baie gevalle waar die waardes uiters laag is. Nee, daar is baie faktore wat insluit wat in jou mark aangaan. Onthou, in albei hierdie scenario's is jy niks meer aan die huurkontrak verskuldig nie. As jy jou voertuig verkoop, as jy jou huurauto koop, is daar geen fooie of laai nie, tensy jy in Texas is, wat belasting op die aankoop van jou gehuurde motor hef. Jy kry 'n aanbod van 'n handelaar.


So, hoe vind jy eintlik uit wat jou gehuurde motor werd is? As u dit nie koop nie, het die handelaar die volgende geleentheid, en as dit nie koop nie, kry die huurkontrak dit terug en stuur dit aan die veiling. Dit is wanneer ons weggaan. Wat is Car Pro? Beëindigde motors sal nie dikwels ekwiteit lewer nie, en omskepbare goedere in die winter se dood sal waarskynlik nie ekwiteit hê nie. Die tweede belangrike nommer wat u benodig, is 'n ware waarde. Elke keer as ek dit noem, kan ek gelykheid in 'n gehuurde voertuig hê, mense is verbaas en verward. Sal almal ekwiteit hê? As jy met die gebruikte motorbestuurder praat, vra hom net as jy besluit om dit te verkoop, waarvoor sal hy betaal? Dit is een van twee baie belangrike getalle wat jy nodig het. VIP Sertifikaat voordat jy die pad so kop.


Hierdie boek sal jou leer om handel te bestuur sodat jy Walkaway kan volg nadat jy dit geplaas het. Gebruik die beginsels vir goeie geldbestuur, gebruik die regte handelssielkunde, handel dryf voordat jy die sneller trek, handel inskryf op die regte tyd en prys. Plaas afsny vlakke wanneer jy betree die handel, Pictorial loop deur.

Opmerkings

Gewilde plasings van hierdie blog

Beste binêre opsiehandelwebwerwe 8ste graad

Lys van binêre opsies handelsplatforms 7de graad

Legitieme binêre handel kong